(для вчителів)
№ | Завдання і зміст діяльності | Термін виконання | Відповідальні |
1 | Вивчення нормативно-правових актів із питань запобігання жорстокому поводженню з учасниками освітнього процесу | Вересень | Адміністрація |
Інструктивно-методична нарада «Пошуки нових форм і методів організації освітнього процесу» | Вересень | Адміністрація | |
2 | Засідання педагогічної ради. «Стан профілактики правопорушень». | Жовтень | Адміністрація |
3 | Робота психолого-педагогічного семінару з проблеми школи : «Активізація процесу освіти учнів у контексті життєвого проектування» | Жовтень | Соціально-психологічна служба |
4 | Нарада при ЗДНВР. «Система роботи класного керівника щодо профілактики жорстокого поводження в учнівському колективі» | Жовтень | ЗДНВР |
5 | Нарада при ЗДНВР. «Профілактика жорстокого поводження у відносинах учитель-учень» | Жовтень | ЗДНВР |
Засідання педагогічної ради: «Діяльність педколективу з виховання правової культури,формування соціального досвіду школярів» | Листопад | ЗДНВР | |
6 | Загальношкільна акція «16 днів проти насильства» | Листопад | ЗДВР, соціально-психологічна служба, Класні керівники |
7 | Психологічна просвіта для вчителів «Основні види шкільного булінгу та як йому протидіяти?» | Грудень | Соціально-психологічна служба |
8 | Нарада при директорі : 1.«Про рівень вихованості та згуртованості класних колективів» 2. «Ефективність роботи педагогічного колективу, щодо профілактики булінгу, суїциду серед учнівської молоді» | Січень | ЗДНВР |
9. | Засідання педагогічної ради «Діяльність педагогічного колективу зі створення соціально-психологічних умов особистісного розвитку школярів» | Січень | ЗДНВР |
10 | Нарада при директорові «Формування правової культури учнівської молоді» | Січень | ЗДНВР |
11 | Консультація для педагогів «Шкільні конфлікти та способи їх розв’язання» | Березень | Соціально-психологічна служба |
12 | Нарада при директорові «Про стан роботи педколективу з профілактики правопорушень та злочинності, організацію правової освіти». | Березень | ЗДНВР |
13 | МО класних керівників. «Профілактика виникнення та подолання проявів булінгу в учнівському середовищі» | Березень | ЗДНВР |
14 | Засідання педагогічної ради «Особливості роботи з дітьми з девіантною поведінкою» | Березень | Соціально-психологічна служба |
15 | Нарада при ЗДНВР. «Як уникнути бар’єрів у педагогічному спілкуванні». Класифікація типів жорстокого поводження з дітьми | Квітень | ЗДНВР |
(для батьків)
№ | Завдання і зміст діяльності | Термін виконання | Відповідальні |
1 | Батьківські збори «Успіх вашої дитини». Дискусія «Сім’я – найзатишніше місце на землі». Діагностична робота, спрямована на виявлення сімей , схильних до застосування насильства. | Вересень | Класні керівники |
2 | Індивідуальна робота «Об’єднаємо наші зусилля задля життя без насилля» | Постійно | Адміністрація, соціально-психологічна служба, класні керівники |
3 | Вивчення умов проживання учнів, особливостей сімейного виховання | Постійно (за потреби) | Адміністрація соціально-психологічна служба, класні керівники |
4 | Поновлення банку даних про учнів, які виховуються у функціонально неспроможних сім'ях, надання їм належної соціально-психологічної підтримки й допомоги | ||
5 | Презентація «Кулак – доказ? Крик – аргумент?»( у рамках батьківських зборів) | Грудень | Класні керівники |
6 | Психологічна просвіта для батьків « Жорстока поведінка: форма вияву, профілактика боулінгу. Відповідальність за прояви булінгу» | лютий | Соціально-психологічна служба, класні керівники |
7 | Поради для батьків «Безпечний Інтернет. Як спілкуватися з власною дитиною» | Лютий | Соціально-психологічна служба, класні керівники |
8 | Батьківські збори «Дитинство починається з любові». Бесіда «Як навчитися довіряти власній дитині?» | Березень | Класні керівники, соціально-психол. служба |
(для учнів)
№ | Завдання і зміст діяльності | Термін виконання | Відповідальні |
1 | Поновлення інформаційного стенду «Гаряча дитяча національна лінія з питань протидії булінгу» | Вересень | Адміністрація, соціально-психологічна служба |
2 | Моніторинг дослідження серед учнів щодо жорсткого поводження, шкідливих залежність | Вересень | Адміністрація, соціально-психологічна служба, класні керівники |
3 | Соціометрія. Вивчення психологічного мікроклімату в учнівських колективах | Вересень | соціально-психологічна служба |
4 | Індивідуальне консультування учнів для зниження психолого-емоційного напруження й надання допомоги у вирішенні конфлікту ( повторні консультації) | Постійно (за потреби) | Адміністрація, ЗДНВР, соціально-психологічна служба, класні керівники |
5 | Перегляд і обговорення кінофільмів, мультфільмів, телепередач, відео презентацій щодо профілактиці жорстокості та насильства | Постійно | ЗДВР, Адміністрація, соціально-психологічна служба, класні керівники, бібліотекар |
6 | Індивідуальна робота у класних колективах «Об’єднаймо наші зусилля, задля життя без насилля» | Постійно | класні керівники, адміністрація, соціально-психологічна служба |
7 | Заходи в рамках акції «16 днів проти насильства» | Листопад-грудень | ЗДНВР, соціально-психологічна служба, класні керівники |
8 | Участь у проекті «Знаємо і реалізуємо свої права» | Постійно | Адміністрація, соціально-психологічна служба, класні керівники, вчитель правознавства |
9 | Конкурс-виставка малюнків «Шкільному булінгу скажемо:«Ні!»» | Березень | класні керівники 5-10 класів, соціально-психологічна служба, |
10 | Година спілкування: «Як будувати стосунки з однолітками. Взаєморозуміння – гарантія твоєї безпеки» | Квітень | Класоводи 3-4 класів, соціально-психологічна служба |
11 | Ситуативні ігри «Я – конфлікт» | Листопад | Класні керівники |
12 | Рольові ігри «Ситуація» | Квітень | Класні керівники |
13 | Тренінгове заняття в межах виховних годин «Формування позитивного образу «Я» і профілактика жорстокого поводження» | Листопад – лютий | Класні керівники 1-10 кл. |